22 Şubat 2012 Çarşamba

Peçete Dekopajı-Çerçeve yenileme

Peçete dekopajı olayını çok sevdim.Evde gözüme çarpan kahverengi çerçeveyi yeni yüzüne kavuşturdum. Oğlum, içinde daha bir güzel göründü :))
Bim'de gördüm bu peçeteye bayıldım. Tabiki de hemen kaptım. 3 katlı olan peçetenin resimli olan üst kısmını aldım. Diğer iki katını attım. 
Çerçeveyi beyaz akrilik boyayla 3 kat boyadım.Sonra peçetedeki küçük figürleri kesip,düzenledim.Peçete tutkalıyla yapıştırdım. 
En son da yarı mat sprey vernikle vernikledim...  Nasıl olmuş??

12 yorum:

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Peçetenin deseni süper çerçeveyede çok uymuş,oğlunuzda çok şeker,maşallah ona:)) elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bende çok sevdim diğer çerçevemi de yeniliycem inşallah.

      Sil
  3. eski halinden eser yok, çok sevimli, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Çok güzel çok sevimli olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil